Wyciszenie biura

Najlepszym sposobem wyciszenia pomieszczeń biurowych jest zastosowanie takich materiałów, aby wydobyć dźwięki z istotnymi informacjami dla pracownika i dla klienta, a całkowicie usunąć dźwięki i odgłosy niepożądane. Dbanie o dobrą akustykę biura to inwestycja szybko się zwracająca w postaci efektywniejszej i bardziej wydajnej pracy osób zatrudnionych. Zwiększenie wydajności pracy przekłada się bezpośrednio na zwiększony zysk dla firmy.

Polska Norma PN-N-01307:1994, dopuszcza poziom hałasu w biurze od 55 do 65 decybeli. Poziom hałasu dla pracownika wykonującego pracę umysłową nie może przekraczać  35 decybeli.

Najlepsze sposoby wyciszania pomieszczeń biurowych:

  1. Ścianki akustyczne pomiędzy biurkami
  2. Panele akustyczne montowane na ścianach i sufitach
  3. Wykładziny akustyczne na podłogę
  4. Kabiny akustyczne do poufnych i cichych rozmów
  5. Okładziny dźwiękochłonne zastosowane na meblach
Powrót